سینمای غرق در شَهوَت :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +

سینمای غرق در شَهوَت

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ق.ظ



مقام معظم رهبری (حفظه الله)
تماشاگر سینما نه فقط با گوش که با تمام وجود خود را به «واقعیت رویایی» درون صحنه تسلیم می کند و به طور معمول، تنها بخشهای متعالی نفس او از خوض در فیلم رهایی دارد و آن هم نه به طور کامل.

شهید سید مرتضی آوینی
فاصله ما تا سینمای آرمانی تا چه حد است؟ قدرت تقابل سینمای متعهد با دو آفت بزرگ سینمای امروز یعنی سینمای روشنفکری و سینمای گیشه ای که باید از این دو به عنوان شاخصه های ابتذال در سینما یاد کرد به چه میزان است؟


نظرات  (۵)

سلام ودرود به شما
خدارو شاکرم که دوستان وبزرگوارنی چون شما روبرای این بنده حقیر می شناساند
و مطمئنم این لطف عظیم خداست برمن
و وب سایت شما بسیارعالی وارزشمندهستش وبا اجازه تون عکس حرم مولا امام حسین(ع) رو کپی میکنم
موفق وپیروز باشید.
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۴ عباس الاسوند
سلام علیکم...
خداقوت
گاهی به سینما که میرم موقع برگشت؛ حس میکنم حتی اگر برای نقد هم رفتم اشتباه کردم
کاش بچه حذب اللهی های سینما حد اقل رعایت می کردند
مثلا تو همین معراجی ها؛ کاش آرایشا به این شکل نبود

درباره فیلم های روشن فکران هم که نظر ندم بهتره
چه باید کرد؟
راه حل چیست؟
نه اینکه من از وجود جریان ها و حرکات بدآموز در میان جوانان بی اطلاع باشم؛ نه، من می دانم چه می گذرد، اما در زیر این کفها و گل و لای ها، من جریان عظیم و خروشان نجابت و دیانت و اصالت و نورانیت را هم مشاهده می کنم.
(امام امت، حضرت آیت الله خامنه ای)

با سلام شما با افتخار در «اوج پرواز» لینک شدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">