اشاره رهبرمعظم انقلاب به توصیه بی بی سی برای رای ندادن به علمای انقلابی در مجلس خبرگان :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +

مثلث جیم


بی بی سی: به آیت‌الله جنتی، مصباح و یزدی رای ندهید/ رهبرانقلاب:وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد.

آنچه واضح است که طراحی رسانه‌های دشمن با اسم رمز «نه به فقه داعشی» یا «نه به مثلث جیم»، خط واحدی است که اصلی‌ترین چهره‌های انقلابی مجلس خبرگان بکار گرفته شده و همین خط نیز در رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی هم دنبال می‌شود. رمز دشمنی ضدانقلاب خارج‌نشین و رسانه‌های استکباری با آیت‌الله جنتی، آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی را باید در پایبندی و پایداری آنها بر دفاع از اصول اسلام ناب ، انقلاب و دفاع از رهبری دانست. "یاران انقلاب و اسلام ناب" مورد بغض "دشمنان انقلاب و اسلام‌های تقلبیِ رحمانی واعتدالی" هستند.


بی بی سی رسانه رسمی انگلستان در مطلبی با تیتر یک محاسبه: حذف 'یزدی، جنتی و مصباح' از خبرگان چگونه ممکن است؟» با مبناقرار دادن تعداد آراء روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری تهران نوشت:

 

 «رای دهندگان به فهرست رفسنجانی-روحانی ، بیش از نیم میلیون نفر از رای دهندگان به فهرست یزدی-جنتی-مصباح بیشتر هستند. در چنین شرایطی اگر حامیان رئیس جمهور فعلی در انتخابات خبرگان پیش رو، به طور هماهنگ به ۱۶ نفر رقیب آقایان یزدی، جنتی و مصباح رای بدهند، به راحتی امکان راندن آنها به جایگاه های ۱۷ به پایین فهرست منتخبان استان تهران را خواهند داشت.»

«رأی نیاوردن «مثلث جیم» در تهران، هزینه بسیار بالایی برای جمهوری اسلامی، آیت‌الله خامنه ای، سپاه و افراطی‌ترین بخش‌های جمهوری اسلامی دارد. شکست این سه تن، آزمون فیصله‌بخش شکست آیت‌الله خامنه‌ای، اصولگرایان و اسلام فقیهانه آنان است. تهران می‌تواند این آزمون فیصله‌بخش را انجام دهد...»


کانال تلگرام شورش اشرافیت
اشرافیت زر و زور و تزویردر تدارک فتنه اکبر و شورشی دیگر است...
https://telegram.me/shooresh94

#شورش_اشرافیت
#اصولگرا
#انتخابات_94


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
عمار

نظرات  (۱)

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۱۹ ابوالفضل نخعی
اللهم احفظ قائدنا !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">