تصاویر ممنوعه از عزاداری هایی که نبایند دیده شوند!! :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +

با جستجو کردن واژه های مرتبط با عزاداری شیعیان از جمله (ashura ، shia muslim ، shia ، shia ، عاشورا و ...) در موتور جست و جوی گوگل، با تصاویری از قمه زنی و تصاویر پر از اضطراب و ترس و خون ریزی و افرادی کهسر تا پا خون آلود شده اند مواجه می شوید!

 

 


 

 

 

سیاست آنها این است که شیعیان را افرادی خشن و خون ریز و تندخو به جهان معرفی کنند و بااین کار وجهه مسلمانان و بخصوص شیعیان را در افکار عمومی مردم جهان منفور و خشونت طلب نشان دهند و با این کار روند رو به رشد مسلمان شدن مردم اروپا را کند کردهو یا متوقف نمایند.

 

 


 

 

 

اما در بین مسیحیان نیز که معتقد عیسی مسیح (ع) به صلیب کشیده شده مراسماتی وجود دارد که برای این واقعه به عزاداری می پردازند و در آن به زخمی کردن بدن خود با شیشه های برنده و خون آلود شدن بدن مشغول می شوند.

 

 


 

 

 

با این حال با جستجو در گوگل برای یافتن تصاویر و فیلمهای مربوط به این مراسم، چیزی دستگیرتان نمیشود.

 

 


 

 

 

گوشه ای از عزاداری مسیحیان برای حضرت عیسی (ع) در واتیکان را که جزو فیلم هایی است که بشدت سانسور شده و از پخش شدن آن در مردم جلوگیری میشود را در این فیلم مشاهده میکنید.

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">