من دیپلمات نیستم... :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +

من دیپلمات نیستم...

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۲۴ ب.ظ

نظرات  (۷)

۳۰ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۲۷ سر به آزادگی از خلق برآرم چون سرو

علیکم السلام

خداوند خیر جزیل عنایتتان کند

باسلام وب خوبی دارید واقعا حزب الله ای هست دستتون درد نکنه من شمارو لینک کردم شما هم منولینک کنید وقت کردید یه سرهم به من بزن خوشحال میشم یاعلی
دوستان و اساتید بزرگوار با عرض پوزش از اینکه حدود 40 روز توان بروز رسانی و استفاده بردن از مطالب گوهربار شما رو ندارم .عازم یادمان (فکه) هستم جهت خادمی بر شهدا البته اگر شهدا قبول بفرمایند. اگر قدوم جنتی خود را به روی فرش روضه گذاشتید حقیر رو هم دعا بفرمائید.

با غزلی در این  رابطه  دعاگویتان هستم

التماس دعا یاحق
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۵۴ مقتدر مظلوم

سلام همسنگر

چرا از نواهای ما استفاده نمی کنی؟؟؟

دوست داشتی استفاده کن
چون با ایده ای جدید درست کردیم و باعث جذابیت وبت میشه:
http://mazloum.ir/page/nava

یا علی

فوق العاده بود.

خوشمان آمد.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.

باسلام و توفیقات روز افزون
وبلاگتون عاااااااااااااااااااااااااالی بود همسنگر "اجرکم عند الله"
با کمال افتخار مایل به تبادل لینک هستم از حضور گرمتونم ممنون.
سایه امام خامنه ای مستدام.....التماس دعای فرج.....

عالی بود.

بدون اغراق میگم بلاگ فوق العاده ای داری.

ظاهر زیبا، سلیقه عالی، مطالب عالی...

واقعا تبریک میگم، من که از مشتری های همیشگی مطالب شما شدم

امیدوارم موفق باشید./یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">