اعمال تحریم های جدید موشکی، 24 ساعت بعد از اجرای برجام! :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +

http://bayanbox.ir/view/4714609525550625677/%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85.jpg

🔹آقای روحانی در ملاقات روز گذشته اش با آمانو  گفته است: «ایران به برجام پایبند است تا وقتی طرف مقابل پایبند باشد.»
🔹ظاهرا علی رغم وضع تحریم های مختلف پس از امضای برجام و حتی تحریم های بعد از روز اجرایی شدن برجام، هنوز آقای روحانی اعتقادی به عدم پایبندی طرف مقابل ندارد! این در حالی است که مطابق شرط دوم تعیین شده در نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره اجرای برجام، تصریح شده است:
🔹«ثانیاً: در سراسر دوره‌ هشت‌ساله، وضع هرگونه تحریم در هر سطح و به هر بهانه‌ای (از جمله بهانه‌های تکراری و خودساخته‌ی تروریسم و حقوق بشر) توسّط هر یک از کشورهای طرف مذاکرات، نقض برجام محسوب خواهد شد و دولت موظّف است طبق بند ۳ مصوّبه‌ مجلس، اقدامهای لازم را انجام دهد و فعّالیّتهای برجام را متوقّف کند.»
🔹بنابراین دولت موظف است به بند سوم مصوبه مجلس عمل کند که طبق آن :
🔹«دولت موظف است هرگونه عدم ‌پایبندی طرف مقابل در زمینه لغو مؤثر تحریم‌ها یا بازگرداندن تحریم‌های لغوشده و یا وضع تحریم تحت هرعنوان دیگر را به‌دقت رصد کند و اقدامات متقابل در جهت احقاق حقوق ملت ایران انجام دهد و همکاری داوطلبانه را متوقف نماید و توسعه سریع برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران را سامان دهد به‌طوری‌که ظرف مدت دو سال ظرفیت غنی‌سازی کشور به یکصد و نودهزار سو افزایش یابد. شورای‌عالی امنیت ملی مرجع رسیدگی به این موضوع می‌باشد. دولت باید ظرف مدت 4 ماه برنامه خود را برای این منظور جهت تصویب به شورا ارائه نماید.»
🔹کمترین تبعات عمل نکردن به این شروط مهم، استمرار تحریم ها به بهانه های مختلف خواهد بود. پیش از بعد از عقد توافقنامه ژنو، جان کری و وندی شرمن وقتی در برابر نمایندگان آمریکا مورد مؤاخذه قرار گرفتند که چرا می خواهید تحریمهای ایران را لغو کنید، پاسخ شنیده بودند که اولا تحریم های کم اهمیتی در این توافقنامه مورد بحث قرار گرفته اند و ثانیا کنگره آمریکا می تواند به بهانه حقوق بشر، تروریسم و صنایع موشکی، هر تحریمی را که خواست، وضع کند.
🔹رهبر معظم انقلاب امروز نیز در پاسخ به نامه آقای روحانی خطاب به وی نوشتند: «مراقبت شود که طرف مقابل تعهدات خود را به‌طور کامل انجام دهد، اظهارات برخی از سیاستمداران امریکائی در این دو سه روز کاملاً موجب بدگمانی است.»
🔹به نظر شما آیا آنطور که رهبر انقلاب تأکید کرده اند، مراقبت می شود تا طرف مقابل به تعهداتش عمل کند!؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
عمار

نظرات  (۲)

زنده باد دکتر روحانی که تمام وجودش را وقف آبروی ملت و عزت مندی اسلام کرد..
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۰ ابوالفضل نخعی
+

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">