سخنی با حجت الاسلام سیدحسن خمینی و هواداران شان :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +


"حق کاندیداتوری" و "تکلیف پاسخگویی" ، مهم ترین وجوه فرایندهای دمکراتیک اند. بر همین اساس  "کاندیدا شدن" ، حتما حق حجت الاسلام سیدحسن خمینی  و در مقابل ، "پاسخگویی به پرسش های شهروندان" نیز حتما تکلیف ایشان است.
حجت الاسلام سیدحسن خمینی و هوادارانشان باید بدانند که از این پس موقعیت اجتماعی ایشان از "تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره)" به "یک کاندید انتخاباتی" تغییر یافته و از آنجاکه خود را در معرض آراء و انتخاب عمومی قرار داده اند ، باید به قواعد و الزامات دمکراسی پایبند بوده و  به پرسشهای موجود در باب صلاحیتهای علمی و سوابق و ارتباطات خود پاسخگو باشند. پنهان شدن یک کاندید انتخاباتی  پشت عناوین مقدس و گریز از سوالات شهروندان، اقدامی غیردمکراتیک و تلاش برای تبدیل عرصه انتخابات به میدانی برای عرض ارادت و بیعت شهروندان با شخصیتی مقدس و دست نایافتنی است.
مروری بر واکنشهای هیستریک حامیان رسانه ای حجت الاسلام سیدحسن خمینی در برابر انتقادات و "کوتوله، منحرف، متوهم ، بیمار روانی،گربه رقصان و حقیر" خواندن منتقدان حجت الاسلام سیدحسن خمینی-علی الخصوص رفتار زشتی که در برابر برادر اندیشمندمان دکتر وحید یامین پور- در پیش گرفتند، نشان میدهد که کمپین انتخاباتی حجت الاسلام سیدحسن خمینی بنا دارد با ایجاد انسداد در فضای نقد و بررسی عملکرد و سوابق حجت الاسلام سیدحسن خمینی ،  فضای انتخابات آتی خبرگان را به فضای "ارادت ورزی" و "بیعت گیری" و "دستبوسی" مردم و سر ارادت سائیدن بر آستان ایشان تبدیل نماید.
به یک نمونه از ادبیات غلو و چاپلوسی حامیان حجت الاسلام سیدحسن خمینی که در سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر شده دقت فرمایید:" بی‌شک روح [امام خمینی] ، آن عزیز سفر‌کرده از حضور یادگار ارزشمند خود در عرصه مهم انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بسیار خوشحال خواهد شد. اگرچه زمان به تکرار کشیده نمی‌شود اما می‌توان تکرارهای زیبایی را در زمانه دید. ورود خمینی جوان به مجلس خبرگان، استمرار تابش خورشید بی‌غروب خمینی در سپهر سیاسی ایران اسلامی است."
منبع:
http://hashemirafsanjani.ir/fa/print/81449

 این ادبیات متملقانه ، که یادآور شعارهای نمازجمعه تهران در سالهای پایانی دهه ۶۰  است که شعاردهندگان ، "مخالفین هاشمی" را "دشمن پیغمبر" می نامیدند، جز خارج کردن حجت الاسلام سیدحسن خمینی از حوزه نقد و برکشیدن ایشان در جایگاهی نقدناپذیر نتیجه ای دیگر هم آیا خواهد داشت؟
کسانی که در زمان "نیاز" به آراءعمومی اینچنین رفتار میکنند و هیچ انتقادی را بر نمیتابند اگر بر کرسی های مهم تر از خبرگان تکیه زنند، غیر از "ذوب شدن همگانی" در منویات خود ، چه چیز دیگری را مطالبه خواهند کرد؟
آن هم در دوران دولت تدبیر و امید ، که تملق و چاپلوسی در برابر حجت الاسلام سیدحسن خمینی ، حتما به جایزه و تشویق می انجامد و در مقابل ، دهانی که به انتقاد و پرسشگری از ایشان گشوده شود با "مشت محکم" توهین و تهمت خرد خواهد شد.
اما با این همه ، حجت الاسلام سیدحسن خمینی که اکنون از مستوری خارج شده و در سپهرعمومی ، خود را برای کسب آراء مردم عرضه کرده است باید از عرش به فرش آید و  به حامیان رسانه ای شان تفهیم کند که  از مطرح شدن پرسش  شهروندان ، برآشفته نشوند چرا که مردم باید بدانند  کرسی مجلس خبرگان رهبری را به دست چه کسی میسپارند و مگر دانستن حق مردم نبود؟
والعاقبت للمتقین

به کانال دکتر عبدالرضا داوری بپیوندید
https://telegram.me/dr_davari

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
عمار

نظرات  (۲)

آیا آنهائی که به سرشان قسم می خورید آنها کدام یک به پای امام می رسند که از سید حسن انتظار این چنینی دارید و هیچ کس ره صدساله را یک شبه نمی پیماید
آیا اگه سید حسن از نظر علمی ،عقلی ،اعتقادی،سیاسی.....به پای امام  ره نرسد ضرروزیان آن متوجه نظام و..غیره نیست
آقایان فکر انجاش کردند
امامی که بااعتماد نامه به سران الهاد می نویسه وانطور اینده نگری می کنه!
یا امامی که باشجاعت دنیا وسلمان رشدی را محو می کنه
آقا امام گفتن بودن شوخی نیست
دل وجرات وعقل عرفان ..میخواد
به کدامش قسم سیدجون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">