مواضع و سخنان روحانی در خصوص مذاکرات و تعارض با خط مشی رهبری :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/zLPTScOL-bZPcGyrGDgsIbfsh6eLI1u2WQPG1GnEQBSU3tI-8UTRKQ/s/w535/

امام خامنه‌ای 15/7/94
می‌گویند چرا با مذاکره با آمریکا مخالفت می‌کنید، در حالیکه امیرالمومنین با زبیر و امام حسین(ع) با عمر سعد مذاکره کرد
امیرالمومنین و امام حسین در حرف زدن با زبیر و ابن سعد به آنها نهیب زدند و آنها را نصیحت کردند؛ بحث مذاکره به معنای امروزی نبود، مذاکره به معنای امروزی یعنی معامله و یک چیزی بگیر و یک چیزی بده/ آیا امیرالمومنین با زبیر و امام حسین با ابن سعد معامله کرد؟ آیا تاریخ را اینگونه می‌فهمید و زندگی را اینگونه تحلیل می‌کنید؟

**************
حسن روحانی 14/1/1394:
14 فروردین 94 نیز رییس جمهور در سخنانی خطاب به مردم که از شبکه خبر سیما به طور زنده پخش شد اظهار داشت: «بحث ما فقط هسته‌ای نیست، این نیست که ما امروز موضوعی به نام هسته‌ای داریم و می‌خواهیم با دنیا مذاکره کنیم و این موضوع تمام شود، این پله اول برای رسیدن به بام تعامل سازنده با جهان است.»
**************
حسن روحانی 8/2/1394:
هشتم اردیبهشت ماه 94 آقای روحانی در مراسم بیست و ششمین جشنواره ملی امتنان از جامعه کار و تولید حاضر شد و اظهار داشت: «بعضی فکر می‌کنند در ماجرای مذاکرات هسته‌ای، ‌دولت تنها دنبال این است که یک معضل به نام پرونده هسته‌ای را حل کند. پرونده هسته‌ای و حل آن اولین گام برای حل معضلات اساسی است.»
**************
حسن روحانی 20/5/1393:
رئیس‌جمهور با انتقاد شدید از کسانی که به گفته وی «مذاکره‌هراسی» را رواج می‌دهند، اظهار کرد: یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.
**************
حسن روحانی 30/7/93:
درس کربلا درس مذاکره است!
درس ابی عبدالله(ع) به ما درس برادری، وحدت، گذشت و قبول توبه از یکدیگر است. درس کربلا، درس تعامل سازنده و مذاکره در چارچوب منطق و موازین است. شما می‌دانید که شب تاسوعا امام حسین (ع) خیمه‌ای را بپا کرد و عمر سعد را دعوت به مذاکره کرد.
امام حسین(ع) شب تاسوعا ساعت‌ها با عمر سعد مذاکره کرد تا مسأله به جنگ پایان نیابد!
**************
حسن روحانی 6/9/1393:
تروریست از صلح و مذاکره گریزان است/ رژیم صهیونیستی از آرای مردم و صندوق رأی می‌ترسد
روحانی در دومین کنگره بین‌المللی 17هزار شهید ترور:
تروریست از صلح و مذاکره گریزان است/ رژیم صهیونیستی از آرای مردم و صندوق رأی می‌ترسد
مسیر تروریست‌ها مسیر خشونت و افراط است ، در حالی که در مذاکره دوطرف باید به حد میانه برسند اما رژیم‌های تروریستی راه میانه را قبول ندارند و رنگی جز سیاه و سفید را نمی‌شناسند ... تروریست‌ها خود را میزان و مرکز عالم می‌دانند و معمولاً حالت پیشوا پرستی دارند و فردی که رئیس سازمان تروریستی‌شان است را حتی گاهی برترین مقام روی زمین می‌بینند ...

**************
حال از خود بپرسد که:

1. آیا روحانی واقعا نمی‌داند که درس مذاکره کربلا چیست؟!
2. آیا روحانی نمی‌داند که مخاطب سخنان غالبا توهین‌آمیزش کیست؟!
3. آیا اینهمه اصرار و برنامه ریزی روحانی و همفکرانش در سخنرانی‌ها و ... برای ورود به مذاکره و تماس‌های تلفنی اتفاقی و دیدارهای اتفاقی و دست دادن با اوباما و بزک کردن چهره آمریکا شک برانگیز نیست؟!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
عمار

نظرات  (۲)

انحرافات فکری و عقیدتی حسن روحانی فراوان است
خدا کنه تا خرابتر نکرده بره
...یک گام رو به پیش و یکی رو به پس رود

حالا مردد است به سوی چه کس رود...

صلی الله علی الباکین علی حسین علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">