دولت تدبیر بدنبال مقصر شکست مذاکرات :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +

دولت تدبیر بدنبال مقصر شکست مذاکرات

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ب.ظ

CF3fYdkWoAIqvR0با پایان دولت دهم و با شروع انتخابات ریاست جمهوری سیاست مداران و نامزدهای انتخاباتی شعارهایی را برای دلبربایی و جمع کردن رای بیشتر از مردم می دادند که در این میان دکتر روحانی با شعار تدبیر و امید امیدی در دلها ایجاد کرد که وابسه به مذاکرات و طرف غربی بود.
روحانی کاملا بدون برنامه و طی یک موج سواری در انتخابات توانست با کسب بیشترین آراء به عنوان رئیس جمهور ایران بعد از احمدی نژاد انتخاب شود.

خوابی که روحانی برای اقتصاد مملکت که از مهم ترین خواسته های مردم بود دیده بود این که به هر قیمتی که شده با طرف غربی مذاکره و در پی آن تحریم ها برداشته شود به امید اینکه اقتصاد در حال فلج کشور سامان یافته و مردم روزهایی بدون تورم را در زندگی خود احساس کنند.

دکتر روحانی در طول چند ماه فعالیت خود تاکنون برای درست شدن اقتصاد کشور برنامه ای به غیر از مذاکره نداشته و هم اکنون با توجه به نزدیک شدن زمان ضرب الاجل برای نهایی شدن توافقات ایران و ۵+۱ تلاش گسترده ای برای وخیم نشان دادن حال کشور و نیاز به مذاکره با آمریکا می کند.

در صورت به توافق رسیدن و برداشته شدن تحریم ها می توان گفت که کلید روحانی به نفع خود چرخیده و با این کار موقعیت سیاسی خودش را در مجلس و انتخابات آتی حفظ کرده است،زیرا که دولت تمام هست و نیست خودش را به نتیجه مذاکرات گره زده و بدون مذاکره هیچ برنامه ای برای پویایی اقتصاد کشور ندارد.

ولی اگر توافقی صورت نگیرد و طرف غربی دبه کند امکان وقوع فتنه ای به نام فتنه مذاکره وجود دارد و در این میان دولت به دنبال مقصری خواهد بود که شکست مذاکرات را گردن او انداخته تا در رسانه های زنجیره ای بوق و کرنا کنند که ای ملت ما دو سال مذاکره کردیم که ارزانی را برای شما بیاوریم که برخی اقلیت کوچکی که بلندگوهای بزرگ در اختیار دارند پشتیبان صلح و آشتی نشدند و سرانجام مذاکرات شکست خورد.

غافل از آنکه اگر این مذاکرات شکستی بخورد زیاده خواهی طرف غربی و دبه کردن آنها دلیل اصلی می تواند باشد نه یک عده دلواپسی که دولت به شناسنامه دار و باسواد بودنشان شک دارد و آنها را تازه به دوران رسیده می خواند.

نقل قولی از علی اکبری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
عمار

نظرات  (۳)

من کلیپ این عکسی رو که گذاشتی دیدم
واقعا به ایران فاتحه مع الصلوات
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۰ اوج پرواز
آیت الله جوادی آملی:

بعضی ها مسلمان آدامسی هستند یعنی تا زمانی که دین در دهانشان مزه دارد نگه می دارند و در سختی ها و روزهای خطر تف می کنند می اندازند دور.

سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">