از تبار کوروشم، ولی شاهم حسین بن علی(ع) :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +

از تبار کوروشم، ولی شاهم حسین بن علی(ع)

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ

 

اهورامزدای من (الله) است

از تبار کوروشم، ولی شاهم حسین بن علی(ع)ست،

از دیار آرشم، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،

امپراطوری ام هخامنشی ست، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،

شاه عباس را دوست دارم، ولی شاه عباس من عباس بن علیست،

آری من ایرانی ام عاشق کاوه، مدیون نادرشاه، ولی پیامبرم محمدبن

عبدالله(ص)ست،

قدمت کشورم از ماورای تاریخ است، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت

پیام آورم از مکه به مدینه است،

زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام

مولایم حیدرکرار میبینم،

آری آری من یک ایرانی ام،

یک ایرانی عاشق اهل بیت و متنفر و دشمن با دشمنان و منکران اهل بیت.

من یک ایرانیه با اصالت شیعه هستم.

وبه دین و اصالت خودم افتخار میکنم.

داغ کردن هم ازاد هم اجباری واس اونایی که هم به مذهبشون هم به

کشورشون افتخار میکنن.

نقل قولی از سنگر وسجاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۸
عمار

نظرات  (۴)

۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۲۸ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
سلام
باافتخار لینک میشین !
و بااجازه با ذکر منبع نشر داده میشه مطالب شما ...
سلام
ایام شعبانیه تبریک .
به روزیم با ؛
اعتقـــــاد

تعجیل در فرج حضرت حجت (عج) حذف حداقل یک گناه و خودسازی+جامعه سازی و صلوات !
سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات .
التماس دعای فــــــــــراوان

یازهــــرا

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۵ معبری به آسمان


منـزلـگه عشــاق دل آگـاه حسین(ع) اسـت

بیراهه نرو ساده ترین راه حسین(ع) است

از مــردم گمــــراه جهـــان ، راه مجــوییـــد

نــزدیکــتریـن راه بــه الله حسین(ع) اسـت



●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم

●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">