فتنه در کمین انتخابات :: راه شهدا

راه شهدا

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟
راه شهدا
بعضی ها ما را سرزنش می کنند که چرا دم از کربلا می زنید و از عاشورا ؛ آنها نمیدانند که برای ما کربلا بیش از آنکه یک شهر باشد یک افق است که آن را به تعداد شهدایمان فتح کرده ایم ، نه یک بار نه دو بار ... به تعداد شهدایمان
شهید علی آذرفر
پیوندها
وصیت‌نامه شهدا
آخرین نظرات
  • ۲ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷ - ابوالفضل نخعی
    +

فتنه در کمین انتخابات

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ

گروه ها و احزاب مختلف با نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال 92 استراتژی و راهبردهای خود را در فضای رسانه ای و غیر رسانه ای پیگیری می کنند. جریان فتنه نیز برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی با هدایت خارجی به دنبال این است تا از فرصت انتخابات بار دیگر استفاده کرده و به خیال خام خود طرح براندازی نرم را پیاده کند. در تحلیل ذیل سعی کرده ایم استراتژی جریان فتنه برای انتخابات پیش رو را بررسی کنیم.

 حضور یا عدم حضور فتنه گران در انتخابات

در ادامه مطلب

اولین مسئله ای که فتنه گران باید به آن پاسخ دهند اصل مسئله حضور یا غیبت شان در انتخابات پیش رو است. هرچند جریان فتنه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سیاست به اصطلاح تحریم را در پیش گرفت، اما این جریان با حضور سرانش در پای صندوق های رای دچار انشقاقی عظیم شد. آنها اکنون با اظهار نظرهای خود در حالی که در خواست عاجزانه خود را از نظام برای بخشش فتنه گران و اجازه حضور کاندیدانش در انتخابات مطرح می کنند، به نوعی با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند. البته محمد خاتمی پس از شرکت در پای صندوق رای در انتخابات قبلی اعلام کرد که نتیجه این حضور را پس از گذشت حدود 7 ماه خواهید دید. وی با این کار تلاش کرد تا به پیکر بی جان فتنه جانی ببخشد.

شرایط کنونی اردوگاه فتنه به گونه ایست که در میانشان بحث حضور یا عدم حضور در انتخابات بالا گرفته است و از این رو می توان فعالان این جریان را به دو دسته تقسیم کرد:

  • دسته اول حامیان شرکت در انتخابات هستند

محمدخاتمی، سعید حجاریان، عبدالله نوری، عباس عبدی و... از اصلی ترین مروجان این دیدگاه در بین تجدید نظرطلبان هستند. حامیان این نظر معتقدند که باید فرصت انتخابات را معتنم شمرد و با حضور فعالانه و راه اندازی ستادها بار دیگر پیکر از هم پاشیده فتنه را با وصله و پینه به هم چسبانده و اقدام به شبکه سازی نمود. ماهیت معاند جریان فتنه پس از اهانت به امام حسین (ع) در روز عاشورا و پس از آشوب صهیونیستی 25 بهمن 1389 که با همراهی مستقیم منافقین صورت گرفت، بیش از پیش نمایان شد. پس از این دو اتفاق بود که فتنه سیلی محکمی از سوی مردم با بصیرت ایران دریافت کرد. این دسته از فتنه گران معتقدند همچون روزهای پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 باید در فضای مجازی و حقیقی اقدام به شبکه سازی کرده تا اگر در انتخابات پیروز نشدند، از شبکه های ایجاد شده در موقع مقتضی استفاده کنند و ضربه خود را به نظام وارد نمایند.

  • گروه دیگری از فتنه گران خصوصا فراریان و جریان اپوزیسیون کشور بر این نظر هستند که تا به اصطلاح لوازم حضور در انتخابات فراهم نشود اصلاح طلبان نباید در انتخابات شرکت کنند.

>> ریاست جمهوری یا شوراها

یکی از ویژگی های این دوره انتخابات ریاست جمهوری هم زمانی آن با انتخابات شوراهای شهر و روستا است. فتنه گران که تنها در فضای انتخاباتی امکان تنفس دارند، از هم زمانی این دو انتخابات مسرور شده اند. اکنون در محافل رسانه ای و غیر رسانه ایی فتنه گران، بحث بر سر این مطلب که روی کدام یک از انتخابات ها تمرکز و فعالیت کنند، بالا گرفته است.

>> شعار "انتخابات آزاد"

عناصر ضد انقلاب معتقد هستند ادعای "انتخابات آزاد" در واقع شعار اپوزیسیون برای عبور از جمهوری اسلامی است. شعار انتخابات آزاد از سوی نیروهای اپوزیسیون و به ویژه از طرف جمهوری خواهان ملی نیز مطرح می شود، این شعار تلاشی است برای اتحاد مجدد میان نیروهای اپوزیسیون، انتخابات آزاد در واقع به معنای گذر از جمهوری اسلامی است. این در حالی است که بعضی از سران کشور منظور خود را به طور شفاف از بیان این جمله اعلام نکردند.

مقام معظم رهبری در 19 دی سال جاری با هشدار جدی اعلام فرمودند:

" آن کسانی که ممکن است از سر دلسوزی، راجع به انتخابات توصیه های عمومی بکنند که آقا، انتخابات اینجوری باشد و آنجوری نباشد، حواسشان باشد به این مقصود دشمن کمک نکنند و مردم را از انتخابات مایوس نکنند. هی نگوئید انتخابات باید آزاد باشد. خب، معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد. ما از اول انقلاب تا حالا سی و چند تا انتخابات داشته ایم، کدامش آزاد نبوده است؟

در کدام کشور دیگر، انتخابات از آنچه که در ایران می گذرد، آزادتر است؟ کجا صلاحیت ها ملاحظه نمی شود، که اینجا روی این مسائل هی تکیه بکنند، هی بگویند، هی تکرار کنند و یواش یواش این ذهنیت را به خیال خودشان در مردم به وجود بیاورند که خب، این انتخابات فایده ای ندارد؟ این یکی از خواسته های دشمن است. آن کسانی که در داخل، این حرف ها را می زنند، ممکن است غفلت کنند. من می گویم غفلت نکنید، حواستان باشد، کار شما، جدول مورد نظر دشمن را پر نکند، مقصود او را تکمیل و تتمیم نکند. این یکی از راه های از شور و هیجان انداختن انتخابات است".

فتنه گران می کوشند با فتح گام به گام فضاهای اجرایی و سیاسی به این جریان روح تازه ای بدمند. لذا تجدید نظر و برنامه ریزی هایشان را متمرکز تر و دقیق تر پیش می برند، غافل از اینکه مردم آگاه و همیشه در صحنه ماهیت این جریان را به خوبی شناخته است.

منافقین با حمایت مستقیم آمریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده، و همواره سعی داشته اند با به زانو در آوردن انقلاب در هر مقطعی یک عنصر یا جریان را برای این کار مامور کنند. این روند همینطور ادامه دارد، حتی نمی توان فتنه 88 را پایان آن دانست. تا زمانی که جریان اصیل انقلاب وجود داشته باشد، جریان مقابل آن وجود خواهد داشت، منتهی آگاهی و بصیرت ملت در این راه سرنوشت ساز ترین جریان است.منافقین با حمایت مستقیم آمریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده، و همواره سعی داشته اند با به زانو در آوردن انقلاب در هر مقطعی یک عنصر یا جریان را برای این کار مامور کنند. این روند همینطور ادامه دارد، حتی نمی توان فتنه ۸۸ را پایان آن دانست. تا زمانی که جریان اصیل انقلاب وجود داشته باشد، جریان مقابل آن وجود خواهد داشت، منتهی آگاهی و بصیرت ملت در این راه سرنوشت ساز ترین جریان است.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۸
عمار

نظرات  (۲)

۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۴۵ گدای فاطمه(س)
سر بزنید به ما
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۵۳ یک اخرالزمانی

سلام

خدا قوت

کارتون عالی هسته

خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">